Limuzina germanilor, BMW Seria 7, a devenit în timp mai masivă, dar
a reuşit să păstreze un stil dinamic. Cu toate acestea, nu
suficient de dinamic, mulţi tuneri considerând că au un
cuvânt greu de spus în ce priveşte aspectul.
Este şi cazul tunerului Lumma Design, care deja s-a făcut
remarcat prin modificările aduse lui BMW M5 – remember Lumma M5 CLR 730 RS şi kitul estetic având
componente din fibră de carbon? Ei bine, şi pentru noua
creaţie BMW CLR 750 s-a apelat la acelaşi meniu: fibra
de carbon.
Partea frontală a maşinii degajă acum o agresivitate nemascată,
principalul „vinovat” fiind spoilerul puternic modificat.
Acesta este modelat în stil Motorsport, fanta centrală
amintind de M3, iar prizele din lateral includ atât proiectoarele
de ceaţă, cât şi baghete LED, în partea inferioară – reiese o
combinaţie interesantă cu soluţia specifică BMW, angel eyes.
Pentru a sublinia sportivitatea, grila centrală renunţă la orice
ornament cromat, cei doi „rinichi” fiind acum acoperiţi cu fibră de
carbon. De asemenea, privită din faţă, Seria 7 este mai lată,
datorită pasajelor mai mari pentru roţi. De remarcat
fantele verticale, plasate în faţa roţilor frontale, dar şi
a celor din spate.
Vorbind de roţi, acestea beneficiază de jante de nu mai
puţin de 22 inch, vopsite în negru, dar cu marginea
exterioară cromată. Pneurile sunt furnizate de Vredestein, având
dimensiuni de 265/30 ZR 22 în faţă, respectiv 295/25 ZR 22 în
spate.
Partea posterioară a maşinii este şi ea modificată pentru a
inspira mai multă forţă, atrăgând atenţia cele patru
evacuări romboidale, care încadrează un difuzor decent.
Pentru o tuşă de exclusivitate, bagheta de pe capota portbagajului
nu mai este cromată, ci din fibră de carbon.
Lumma mai personalizează şi alte componente cu acest material:
ornamentele de pe portierele faţă, mânerele de deschidere a
portierelor sau carcasele oglinzilor exterioare. Interiorul
este şi el personalizat: pedalier din
aluminiu, covoraşe cu logo „Lumma” sau diverse propuneri de
tapţierii şi inserţii.